Ahoj podzime


















Podzim je vážně fajn. Když jsem byla malá, vůbec se mi nelíbil. Vždyť byl tam chmurný, byla zima a nedalo se chodit k vodě. Je zajímavé, jak se lidé mění. Nikdy bych si nemyslela, že to někdy vyslovím, ale... mně se ty podzimní depky někdy i líbí.

Podzim má 2 podoby. Ta jedna je jeho příjemná stránka, kterou musí mít rád snad každý. To listí, ty barvy, ta atmosféra... Ta druhá už tak příjemná není, představuje totiž deštivé počasí, kaluže a sychravo. No co, v tuhle chvíli je nejlepší zalézt do tepla pod deku, uvařit si čajík a nezapomenout na čokošku a knížku. Pak vám už může být nějaký ten déšť ukradený. Nezapomínejte na tenhle relax, patří k životu a je důležitý. A jestli si myslíš, že ty na to prostě nemáš čas, mýlíš se. Všichni mají.

Co pro mne ale neodmyslitelně k podzimu patří, jsou procházky. V zimě je na ně moc zima, v létě moc horko. Zbývá podzim. Jako dítě jsem s sebou ven ještě brávala draky. Jo. Pouštěli jsme s kamarády draky, kde se dalo. Kdybych nebyla srab, normálně bych si nějakého fešáka pořídila i teď a hezky naférovku bych se vrátila do dětských let. Pamatuju si, jak nám taťka, nejzručnější člověk, kterého znám, vyrobil papírového draka. Byl úžasnej, fakt! (Teď myslím toho draka, o taťkovi když tak někdy jindy) No... posunem se.

Co dělat, když prší? Žádný stres. Já osobně si umím lehce poradit někde v teple kavárny. Psát seminárky, číst si nebo pozorovat venku lidi, jak moknout. Trochu škodolibé, ale neznám lepší pocit. Kávička je ovšem samozřejmostí.

Nejlepší je ale oblékání. Já, jakožto celkem "fintící" se člověk, si nemůžu podzim vynachválit. A co potom babí léto. Takové ty kabátky, které nemají zip, polobotky, ty, kdy mi můžou koukat kotníky a přesto neumrznu a roztrhané boyfriend džíny. To jsou mí miláčci, bez kterých se podzim neobejde. Poslední dobou také pomalu najíždím na klobouky. Hezký, černý klobouk. Zatím jsem ještě trochu skeptická, ale věřím, že se to i já naučím.

A na závěr svíííčky. To je celkem klišé, ale... co na to říct. Nezmínit je v mých "autumn essentials" by byl hřích, myslím. A ty od yankee candle jsou pochopitelně ty nejlepší. A taky že si za ně hezky zaplatíte. Ale taky je vlastním a taky je miluju, samozřejmě.

Tak takhle nějak vypadá podzim v pár řádcích ode mne. Mějte se krásně.

Pusu,
Veronika

Share:

2 komentářů

  1. Ahoj Veru! :) Jakožto mého pravidelného čtenáře mám povinnost Ti oznámit, že můj blog přesídlil na jinou adresu! :) Více informací zjistíš na blogu původním - www.coffeewithdominique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Podzim miluju! Přesně! Klobouky, tmavé barvy a fialové rtěnky! To je přesně něco pro mě! ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě moc potěší, děkuji ♥