Zdravé rychlé muffiny


Dneska mám pro Vás receptík na zdravé, svěží, banánové muffiny, abyste, holky, mohly mlsat bez výčitek. Muffiny miluji od dětství a v poslední době jsem si zamilovala jejich zdravou verzi a nemůžu si ji vynachválit.

Ingredience:

  • 2 hrnky ovesných vloček
  • 2 velké banány 
  • 2 větší vejce 
  • 1 hrnek jogurtu (nejlépe řeckého) 
  • 2 lžíce medu 
  • 1 1/2 lžičky kypřícího prášku 
  • 1/2 lžičky jedlé sody
  • 1/2 lžičky vanilkového cukru 
  • špetka soli 
  • dozdobení (náplň) dle Vaší chuti - já použila nakrájenou 70% čokoládu na kousky a několik hrstí sušených brusinek 

Postup:

Troubu si předehřejeme na 200°C. Do plechu na muffiny rozdělte papírové košíčky nebo plech vymažte tukem. 

Nejprve si umixujete mouku z ovesných vloček, do které pak přidáte všechny další ingedience kromě poslední a vše zamixujete. Do této směsi přidáte kousky ovoce, čokoládu apod. 

A teď už je to snadné. Těsto rozdělte do košíčků a nahoru můžete přisypat třeba nastrouhanou čokoládu nebo kokos. Pak pečte cca 15 minut nebo dokud neuznáte za vhodné (vršky muffinu jsou lehce hnědé, těsto se nelepí na párátko). Plech potom vytáhnete a necháte vychladnout. 

Dobrou chuť!

Share:

9 komentářů

  1. Veru, vypadají fantasticky! ❤️ musím je hned zkusit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Určitě zkus, jsou fakt výbornéé :)

      Vymazat
  2. ach ach, tak to musí byť veľká mňamka! hneď by som si dala! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Banánovo-jogurtivé muffínky vypadají skvěle. Já bych si knin udělala nějaký krém, ale i takhle vypadají skvěle ;-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě moc potěší, děkuji ♥