Weekend time


Ráda bych se s Vámi podělila o něco málo z mého víkendu, který jsem trávila v Praze se svou kamarádkou. Příští rok odjíždí do Utrechtu na erasmus, a tak jsme se musely řádně rozloučit. Celý rok sama v cizině. Bude mi táááákhle moc chybět. 

Náš výlet začal na Petříně, kde jsme si udělaly menší piknik. Servíloval se těstovinový salát se zeleninou, tuňákem a cottage sýrem. Jako dezert jsem připravila banánové muffiny. Recept zde. Vše jsme pak zapíjely bílým Lambruscem. Mňam! 

 

Víte... Já jsem dost kávomil. A kamarádka vlastně také, takže po vydatném obědu jsme se vydaly na dobrou kávu. Zamířily jsme do kavárny Českavárna na Smíchově v letohrádku Portheimka. Já si dala výtečné Flat White, zatímco kamarádka vsadila na jistotu - Latté nikdy nezklame. Tuto moderní kavárnu v srdci Smíchova s nádherným posezením venku s výhledem na letohrádek si musí zamilovat každý. 


To by nebyly holky, aby nešly nakupovat. Když už jsme se pohybovaly na Smíchově, vybraly jsme si pro spáchání tohoto zločinu Obchodní centrum Nový Smíchov, kde jsme strávily dvě hodinky prolézáním obchůdků. Ačkoliv jsou teď všude obří nápisy SLEVYYY, nic slevového jsme bohužel neulovily. Přijde mi, že všechno je už tisíckrát přebrané, všude zbývají velikosti od 40 výš a jsou to hadry jako od Vietnamců. Úspěšné jsme byly v Zaře, kde jsem si pořídila krásné pruhované šaty za 399 Kč. 


Večer byl ve znamení kina. Ale pozor, je přece léto a proto jsme se po nákupech a malé véče přesunuly do parku v Proseku, kam tento víkend zamířil Kinobus. Viděly jsme Špunty na vodě. Kdo ještě film neviděl, doporučuji na tisíc procent (pokud jste teda fandové českého humoru). Já tyhle české věci naprosto miluji, a proto jsem si oblíbila i novodobý S tebou mě baví svět! 

Další den započal snídaní v Krafárně ve Vršovicích. Je to malá a malebná kavárnička u Vršovického náměstí, kterou jsem si zamilovala hned, jak jsem ji objevila. Samozřejmě jsem hned musela provětrat své nové šaty.


Den pokračoval obědem u našich kamarádů ve Zdibech hned za Prahou, kam se před měsícem přestěhovali do rozkošného baráčku. K obědu nám Anička připravila úžasné kuřecí maso na kari s rýží a po obídku připravila ještě kafíčko a výtečnou Panna Cottu. Klobouk dolů!

Večer jsme pak s kamarádkou strávily klábosením v Riegrových Sadech (již naše tradice), s Lamruscem a také hořkou čokoládou (moje tradice). Nakonec jsme se před letním deštíkem a větrem schovaly v baru Popocafepetl, kde ochutnaly ještě růžové vínko. 


Poslední den jsme už obě musely do Plzně za povinnostmi, proto jsme naši víkendovou rozlučku ukončily naprosto skvělým brunchem v kavárně Místo v Hradčanech. Kamarádka posnídala míchaná vajíčka s toastem, já si pochutnala na výtečné rýžové kaši s ovocem a kokosovými lupínkami.

A jaký byl Váš víkend? 
 
Veronika  

Share:

4 komentářů

  1. Koukám, že jste si to užili. A fotky jsou pěkné. Každopádně díky za tip s Krafárnou. Byla jsem ve Vršovicích na střední 4 roky a neobjevila jsem jí, což je škoda, takže až někdy pojedu za kámoškou, tak se tam zastavíme. Prostředí vypadá moc pěkně :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  2. Bílý Lambrusco je život.
    Ty fotky jsou výborný!


    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě moc potěší, děkuji ♥