Jak vyzrát na parné dny?


K létu patří neodmyslitelně ledové šťávy, tříště, džusy a koktejly! Přesně tak. Letošním hitem je zcela určitě melounový fresh, který vidíte na fotce. A když navíc přidáte mátu, je to dokonalé a svěží!


Zmrzli-zmrzli-zmrzli-náááá! Bez zmrzliny v létě ani ránu. Pamatuji si na časy, kdy jsme si v létě kupovali zmrzlinu ve zmrzlinovém autě, znáte ho? Objíždělo vesnice a čtvrtě a každý si mohl vybrat dle libosti.

Dnes si můžete zmrzlinu vyrobit snadno doma. 

RECEPT je velice snadný: 

V Ikee jsem si pořídila formičky na zmrzku, které jsem naplnila rozmixovaným banánem, melounem, broskví a trochou jogurtu. Přes noc jsem dala dílo zamrznout do mrazáku a ráno jsem si mohla vychutnat dobrotu. Pokud to chcete mít sladší, přidejte sladidlo - stévii, javorový syrup či med anebo obyčejný cukr, ačkoliv já sladit nepotřebovala, podle mě mi zmrzku dostatečně osladil banán.


No a pokud zvítězí lenost, je to snadné. Zajděte do podniku Puro Gelato. Bože... to je dokonalost sama. Ochutnala jsem ji až letos s kamarádkou, která mne ji naučila milovat. Zmrzlina je z pravého ovoce bez přidaných konzervantů a je nejvítečnější na světě. Já na zmrzliny nikdy moc nebyla, raději jsem vždcky měla nanuky, ale od doby, co jsem poznala Gelato, není cesty zpět. 


A nyní pár bezvadných rad na závěr. Pokud nemůžete vyjet někam k moři či chalupu, ale trávíte parné dny doma, kde je přes noc čtyřicet stupňů a vy se nemůžete vyspat, nezoufejte. Mám pro Vás senzační tip. Otevřte si přes noc okno, do kterého natáhněte vlhké prostěradlo. Tím, jak bude vánek proudit do Vašeho pokoje, vlhkost z prostěradla Vás neskutečně osvěží. A navíc je to zadarmo!

Nemáte doma klimatizaci? Klid. Kupte si větrák. Ano. Větrák je skvělá alternativa drahé klimatizace a nyní Vám prozradím malý upgrade. Naplňte sklenici kostkami ledu, které postavte před větrák. Nastane stejný efekt jako výše a vy budete příjemně osvěžení.

A víte, co mi přijde nejvíce vtipné a praktické? Pyžamo, které umístíte před spánkem na nějakou chvíli do lednice. Perfektně tak zchladíte vyprahlé tělo. Ale nepřehnat, prosím, ať nemám na svědomí Vaše angíny...

Share:

1 komentářů

  1. Já třeba moc zmrzlině neholduju, jako je dobrá, ale chutě na ni nemívám, ani v horku :) Spíš mám ráda shakes a ledové nápoje typu studená čokoláda, nebo nesladké studené kafe :) No a já teda ujíždím na studených pivech, což je zvyk, který jsem si dovezla z NL. Do té doby jsem pivo nepila vůbec, max občas ochucené :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě moc potěší, děkuji ♥